Sia Lullaby






I might have known what you would find 
Ne bulacağını bilebilirdim 


And there's something quite peculiar 
Ve çok garip birşey var 

Something shimmering and white 
Yanar döner ve beyaz birşey 

Leads you here despite your destination 
Varış yerine rağmen seni buraya yönlendiriyor 

Under the milky way tonight 
Bu gece samanyolunun altında

I wish I knew what you were looking for 
Keşke aradığın şeyi bilseydim 

I might have known what you would find 
Ne bulacağını bilebilirdim 

I wish I knew what you were looking for 
Keşke aradığın şeyi bilseydim 

I might have known what you would find 
Ne bulacağını bilebilirdim 


Under the milky way tonight 
Bu gece samanyolunun altında 

Under the milky way tonight 
Bu gece samanyolunun altında 


I wish I knew what you were looking for 
Keşke aradığın şeyi bilseydim 

I might have known what you would find 
Ne bulacağını bilebilirdim 

I wish I knew what you were looking for 
Keşke aradığın şeyi bilseydim 

I might have known what you would find 
Ne bulacağını bilebilirdim 


The milky way tonight 
Bu gece samanyolu 

Under the milky way tonight 
Bu gece samanyolunun altında 

Ohhh, under the milky way tonight 
Bu gece samanyolunun altında 

Under the milky way tonight 
Bu gece samanyolunun altında 


Under the milky way tonight 
Bu gece samanyolunun altında 

Under the milky way tonight... 
Bu gece samanyolunun altında


0 yorum:

Blogger Template by Clairvo