Dünü Bil Ki Bügünü Gör...






Dünü bil ki , bugünü gör , ki yarını anlayabilesin



Gelecek nesiller, kuşaklar tarafından Yâd-ı Cemil olmak. Tek niyetim ve gayretim bundan ibaret.



İnsanın öğrenmesi gereken ilk dil, tatlı dildir.



Rakı da bir ayran da içmesini bilene, güzel de bir çirkin de sevdim diyene.



Yolverin Ağalar Beyler


Selam olsun ağalar beyler mor sümbüllü alaca dağlar

Yol verin hele bir yol geçeyim

Yol verin yare kavuşayım

Yol verin ağalar beyler bitsin bu hasret


Bekledim tam yedi iklim geçti

Bekledim bağ bahçe bozuldu

Yol verin ağalar beyler bitsin bu hasret


Seherde esen ılık rüzgar hasretliği çekenler anlar

Yol verin hele bir yol geçeyim

Yol verin yare kavuşayım

Yol verin ağalar beyler bitsin bu 
hasret



Bekledim tam yedi iklim geçti

Bekledim bağ bahçe bozuldu

Yol verin ağalar beyler bitsin bu hasret

0 yorum:

Blogger Template by Clairvo